dimecres, 19 de novembre del 2008

Sortides d'estudi

El Cicle Mitjà ja ha fet les primeres sortides del trimestre. La Classe Ginesta de 4t van anar al Mèdol (Tarragonès) i la Classe Romaní de 3r van descobrir els pobles de la plana del Baix Camp.

Classe Ginesta de 4t

Classe Romaní de 3r

BubbleShare: Share photos - Craft Ideas

Sortida als Pobles de la Plana

Vam visitar Riudoms, on vam dibuixar l'església, vam fer una sèrie de preguntes per saber-ne més coses, vam assistir a la Casa de Cultura, etc.

El següent poble va ser Montbrió del Camp, on vam veure com és el seu Ajuntament amb porxos, vam veure la seva església de Sant Pere i vam pujar fins a una plaça al nord del municipi on hi ha aquesta bonica i cucona ermita, la de Sant Antoni. Aquí vam dinar i vam poder jugar una mica. Vam passar una mica de fred, però el lloc era agradable.

A Mont-roig del Camp vam visitar el Casal d'Avis on els nens i nenes gaudien fent les preguntes i intercanviant experiències amb la gent gran i van dibuixar l'església Vella de Sant Miquel Arcàngel on ara hi ha el Centre Miró, espai dedicat al famós pintor (és d'un dels seus quadres d'on va néixer el logo de "La Caixa"). Vam anar a visitar l'Església Nova de Sant Miquel Arcàngel, molt austera, senzilla i inacabada per fora, però preciosa per dins amb unes pintures impressionants. La llàstima és que no hi vam poder entrar.

Tornant cap a l'autobús vam jugar una mica als gronxadors d'una de les places i vam tornar cap a l'escola molt contents per la sortida que havíem fet. Ara estem fent el buidatge de les dades que els alumnes van anotar a les seves llibretes durant la sortida.

Anònim ha dit...

A mi l'excorcio em va semblar molt xula perque feiam preguntes i vicitavem coses que no saviesm i al final vam anar a un parc

Genís Lloses

Va ser molt divertit! El bloc esta
molt bé!La casa parial de Gaudí es
la casa mes important del poble.
Teresa Mañe i Francesc Olesti.

Anònim ha dit...

Ami m'han agradat molt les excursió i m'ho vaix passar molt bé.És molt xulo apendre coses noves.

Marta llort

Las cursio a estat molt be. Per que bam anar a (Riudoms,Montbrio i Mont-Roig).Bam fer preguntes als 3 pobles de la plana les preguntes les bam fer ala gent del pobles.Bam dibuiga el campana i lêscut.
Fiona ,Maria M.

Anònim ha dit...

El que jo baix pugue beure amb ba agrada moltissim menxs que baix gumita

jofre

Ens va agradar molt perque vam fer preguntes als avis .Larxiu era molt bonic i els papers eran fets de papirus.

MARINA SEGURA I OT PENTINAT

Anònim ha dit...

M'agradat molt per que vam passar tot el dia fent preguntes,com ara:quants habitans te el poble, el poble creix o disminueix,...

Adrià i Marcelo

Va ser un dia magnific, l´ecscurció
perque ens o vam pasar molt bé perque anavam amunt i avall i vam veure els papers com ern avans i el Ruben és va atibocar de cami i despres va beure que era laltre cami ivam na tiran

Júlia

Anònim ha dit...

El bloc de la escola Montsant
crec que podria ser una mica
millor.

Ester

Anònim ha dit...

el text de la escola montsant m' agrada molt perque, els textos estan molt ben fets perque, expliquen molt bé el que vam fer el dia de la castanyada i el de la excursio i les fotos estan molt ben fetes.

Andrea

Ma agradat molt l'escursio, a Riudoms,Montbrio i Mont-roig, tambe vam fer unes preguntes a uns avis com:cuantes votigues i a al povle, quan es selebra la festa maigor...

Eudald

Anònim ha dit...

el divenndres 18 de novembre de 2008 vam anar d` excorsio ivaser molt dibertit i vam anar a riudoms,montbrio,mont-roig i era